Beste Leden,

We zijn verheugd om je te informeren over een geweldige nieuwe app die de zorg voor je geliefde viervoeters nog gemakkelijker maakt: de Marengo Vet App. Deze app wordt al met veel succes gebruikt door Stichting Unique, en we willen graag onze positieve ervaringen met je delen.

Marengo Vet - Online Dierenkliniek

Marengo Vet – Online Dierenkliniek

Bij Stichting Unique gebruiken we de Marengo Vet App om de gezondheid van onze dieren optimaal te beheren. De app biedt een scala aan functies die het dagelijks leven van een huisdiereigenaar vereenvoudigen. Hier zijn enkele voorbeelden van hoe wij de app gebruiken:

Altijd toegang tot professionele zorg

Een van onze vrijwilligers, Janine, had laatst een vraag over de voeding van haar hond Max. Normaal gesproken zou dit een bezoek aan de dierenarts betekenen, maar dankzij de Marengo Vet App kon ze direct vanuit huis een professionele dierenarts raadplegen. Binnen enkele minuten kreeg ze advies op maat, wat zowel tijd als stress bespaarde.

Handige herinneringen voor medicatie en behandelingen

De app heeft een functie waarmee je eenvoudig de medische geschiedenis van je huisdier kunt bijhouden. Dit is bijzonder handig voor onze leden die vaak druk bezig zijn. Zo kreeg een van onze leden, Peter, een tijdige herinnering voor de ontwormingskuur van zijn kat Luna, waardoor hij zeker weet dat hij geen belangrijke behandelingen mist.

Directe hulp bij noodgevallen

Onlangs had een ander lid, Anja, een klein ongelukje met haar konijn, Snowy. Dankzij de 24/7 beschikbaarheid van de app kon ze snel en eenvoudig een dierenarts bereiken voor advies. De dierenarts kon haar direct door de noodzakelijke stappen leiden om Snowy te helpen, zonder dat ze naar een kliniek hoefde te gaan.

Deze voorbeelden laten slechts een klein deel van de voordelen zien die de Marengo Vet App biedt. Of het nu gaat om dagelijkse zorg, noodgevallen, of gewoon algemene vragen, de app maakt het allemaal gemakkelijker en efficiënter.

Wij nodigen je uit om zelf de voordelen van de Marengo Vet App te ontdekken. Download de app vandaag nog en ervaar hoe het je kan helpen bij de zorg voor je huisdier.

Download de Marengo Vet App nu:

Download voor Android
Download voor iOS