Vrijwilligers/ vacature

Wil je ons helpen? Daar zijn we ontzettend blij mee!

Zonder vrijwilligers is het niet te doen om onze stichting draaiende te houden. Onze vrijwilligers krijgen geen vergoeding, maar wij trachten wel jaarlijks een kerstborrel te organiseren. We hebben altijd plek voor gezellige collega’s. Dus als je denkt iets voor ons te kunnen betekenen horen we het graag. Veel tijd vragen we niet van je, een paar uurtjes per maand is voldoende.

De vrijwilligers moeten een gedragscode ondertekenen. Hier staat onder andere een geheimhoudingsplicht in.

Stuur gerust vrijblijvend een email, of bel even voor meer informatie. Tijdens het werk is er altijd koffie, thee en iets lekkers en we staan open voor ideeën om onze werkzaamheden beter te kunnen doen. Daarom zijn al onze vrijwilligers ook welkom op de vergaderingen.

Dierenvoedselbank maassluis kay wolf

Waarvoor zoeken wij momenteel vrijwilligers:

1. marketing activiteiten via onze sociale media kanalen